Ledige jobs

Controller / Økonomi-medarbejder

Torben Veis

Økonomichef

Controller / Økonomi-medarbejder søges

Til Vognsen & Co koncernen søger vi en nysgerrig og ambitiøs Controller/Økonomi-medarbejder. Udover at være med i økonomiafdelingens driftsopgaver, vil du være med til at sikre fuld forretningsmæssigt udbytte af vores EPR-implementering ved at give udadvendt support/opfølgning til vores byggeledere.
Vi udvider nu vores team i økonomiafdelingen med en person, som ud fra en stærk økonomisk faglighed for økonomistyring med tilhørende IT-understøttelse og controller-processer.

Dine primære ansvarsområder:
De primære arbejdsopgaver indeholder bl.a. nedenstående:

  • At drifte opgaverne i Økonomiafdelingen.
  • At skabe det gode økonomiske overblik for byggeledere og ledelse i øvrigt.
  • At lave opfølgning og styring på byggesager.
  • At deltage i måneds- og årsafslutning samt løbende budgetopfølgning og forecast.
  • At assistere byggeledere med økonomi og andre administrative opgaver.
  • At assistere med procesbeskrivelser.

Vi tilbyder:

  • En rolle med store muligheder for både personlig og faglig udvikling.
  • Attraktiv lønpakke, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
  • Brede interaktioner indenfor hele regnskabsprocessen.
  • God balance mellem arbejde og privatliv.
  • Nær kontakt og samarbejde med ledelsen, med mulighed for at være en faglig sparringspartner.
  • En uformel og afslappet arbejdskultur.
  • Mulighed for hjemmearbejdsplads.

Om den ideelle kandidat:
Vi leder efter en kandidat, der opfylder de fleste af følgende kriterier:

  • Minimum 5+ års erfaring idenfor bogholderi og / eller controlling.
  • Stærke IT-kompetencer og en stor frad af komfort med økonomisystemer og Excel.
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for egne opgaver.
  • Struktureret, kvalitetsbevist med god økonomisk forståelse.
  • Udadvendt, kommunikativ og serviceorienteret.

Om afdelingen:
Som en del af økonomi-teamet på 5 personer, er du med til at varetage alle opgaver indenfor controlling/økonomistyring af byggesager og tilhørende bogføring for de 7 selskaber.
Vi har netop afsluttet implementering af Microsofts Dynamics365 BusinessCentral ERP-system og har fået en god platform for moderne økonomistyring af vores byggeprojekter.
Vi har stort set papirfri IT-løsninger og tror på at moderne IT - anvendt på den gode måde - kan give det overblik som forbedrer økonomien i vores byggesager.
Den gode anvendelse kommer nå de rigtige løsninger kommunikeres så de forstås og efterleves - og det er du med til at sikre.
Du vil primært have arbejdsplads på vores moderne kontor i Knebel på Mols, men vil også arbejde ud fra vores kontor i Lystrup ved Aarhus ligesom vi også tilbyder vores ansatte hjemmearbejdsplads.

Om Vognsen & Co:
Du bliver en del af et stort og veletableret firma i byggebranchen med godt 130 engageret kollegaer, som alle brænder for at skabe et godt byggeri og en god arbejdsplads. Vi har hovedkontor i Østjylland men byggepladser både på Sjælland og i Østjylland.
Vognsen & Co koncernen omsætter årligt for ca. 400 mio.
Vi har en flad og uformel organisation hvor der er plads til nye ideer.

Interesseret?
Ansøgning og CV uploades hurtigst muligt til:
Ansøg her.
Økonomichef Torben Veis kan kontaktes på 4047 2533, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Opstart efter aftale og vi holder samtaler løbende.
Vi glæder os til at høre fra dig.